ابراهیمی زرندی، مریم، منظری توکلی، حمدالله، و منظری توکلی، علیرضا. (1401). بررسی نقش معلم در ارتقا سطح توانایی حل مسئله دانشآموزان دختر. پژوهش در نظامهای آموزشی، (58)16، 113-102. doi: 10.22034/jiera.2022. 167789
احمدپور کریمآبادی، فریبا، بهمئی، لیلا، و برکت، غلامحسین. (1401). ارائه مدل آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی. نوآوریهای مدیریت آموزشی، (3)17، 113-127.
اکبری، عابدین، تقیپور، حسینعلی، تقی پوریان گیلانی، محمدجواد، و غفاری مجلج، محمد. (1402). طراحی الگوی ویژگیهای مدارس کارآفرین در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد. فصلنامه خانواده و پژوهش، (1)20، 119-136. doi: http://qjfr.ir/article-1-1868-fa.html
بهمنی، ندا. (1392). شناسایی محتوا و روش تدریس کارآفرینی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه در دانشآموزان مقطع ابتدایی، پایاننامه کارشناسی ارشد، تهران: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران.
بهمنی، ندا، آراستی، زهرا، و حسینی، سید رسول. (1398). مطالعه تطبیقی آموزش کارآفرینی مقطع ابتدایی در کشورهای منتخب و ارائه الگو برای ایران. سیاستهای راهبردی و کلان، 7(4 (پیاپی 28))، 630-645. doi: https://sid.ir/paper/411338/fa
بهمنی، ندا، آراستی، زهرا، حسینی، سید رسول. (1396). آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه. توسعه کارآفرینی، (4)10، 573-555. doi: 10.22059/jed.2018.214252.651935
جدی گرگری، جواد، محب زادگان، یوسف، و عزیزی، محمد. (1400). شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی). پژوهشهای برنامه درسی، (2)244،11-267. doi: 10.22099/jcr.2021.6464
حاجیزاده، ابراهیم، و اصغری، محمد. (1390). روشها و تحلیلهای آماری با نگاه به روش تحقیق در علوم زیستی و بهداشتی. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
داوری، علی، رضازاده، آرش. (1397). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار pls، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی
درینی، محمد، آقاجانیافروزی، علیاکبر، و طهماسبی روشن، ندا. (1401). بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری، نگرش و ذهنیت (موردمطالعه دانشجویان استان مازندران). پژوهش در نظامهای آموزشی. (56)16، 131-145.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازی، الهه. (1397). روش تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگاه، ص 73.
طغرایی، محمدتقی، میر واحدی، سید سعید، و هاشمی، سمیه. (1398). طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه. نوآوریهای آموزشی، (3)18، 59-82. doi: 10.22034/jei.2019.99317
عسکریفر، کاظم، ابراهیمی، ابوالقاسم، و علوی، سید مسلم. (1397). ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانشآموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، (1)51، 101-120. doi: 10.22059/jed.2018.256815.652580
کریمیان، زهرا، صالحی، کیوان، و خدایی، ابراهیم. (1399). ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکلگیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفهای. اندیشههای نوین تربیتی، 16(1)، 7-44. doi: https://sid.ir/paper/412662/fa
نجاریان کاخکی، محمد، امیرخانی، امیرحسین، و اشرفی، مجید، سعیدی، پرویز. (1401). طراحی الگوی مدرسه کسبوکار دانشآموزی جهت توسعه کارآفرینی در مقطع متوسطه. ماهنامه جامعهشناسی سیاسی ایران، (12)5، 55 16-1667. doi:10.30510/psi.2022.296173.2026
هاشمی، سید خدیجه، مسعودی ندوشن، عصمت، و گلزاری، زینب. (1400). ارائه الگوی کیفیتبخشی تبدیل مدرسه فنی و حرفهای به مدرسه کارآفرین. نوآوریهای آموزشی، (1)20، 83-108. doi: 10.22034/jei.2021.128602
هاشمی، محرمعلی، یاری حاجعطالو، جهانگیر، و ملکی آوارسین، صادق. (1401). آموزشوپرورش ناب – ملزومات و پیامدها. پژوهش در نظامهای آموزشی، (57)16، 119-130.