ابراهیمی نژاد، مهدی( 1380)، مدیریت استراتژیک، تهران، انتشارات سمت .
آر، دیوید فرد (1391). »مدیریت استراتژیک« ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، تهران: انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی .
رضاپناه، محمدرضا( 1389)، »تحلیلی از سند راهبردی کشاورزی ارگانیک کشور«، همایش کشاورزی ارگانیک، فرهنگستان علوم. مهر.
کاظمی،محمدوسکینهواحدچوکده( 1384)،" رفتارمدنیسازمانی"،سومینکنفرانسبینالمللیمدیریت،تهران29آذرلغایت1دیماه.
ملکسعیدی،ح.،آجیلی،ع ورضاییمقدم،ک( 1388). عوامل مؤثربردانشکارشناسانکشاورزیسازمانجهادکشاورزی
استان خوزستان نسبت به کشاورزی ارگانیک، مجله تحقیقات اقتصاد در توسعه کشاورزی ایران، سال 40، شماره 2.
نجفی، عیسی( 1387)، برنامه ریزی استراتژیک و چهار عامل فرصت ها تهدیدها ضعف ها و قوت ها،
Aryal, K.P., Chaudhary, P. Pandit, S. & Sharma, G. (2009). Consumers’ willingness to pay for organic products: a case from kathmandu valley. Journal of Agriculture and Environment. 10, 12-22
Currie, G., Dingwall, R., Kitchener, M., Waring, J. (2012). Let’s dance: Organization studies, medical sociology and health policy. Social Science & Medicine, 74(3), 273-280.
Hoppe, A. & Marques, L. & Barcellos, M.D. (2013)."Consumer behaviour towards organic food in portoalegre: an application of the theory of planned behaviour". Rev. Econ. Sociol. Rural vol.51 no.1
Joeliega, j. (2010). Internal and External Factors Affectin An Organization, nternal and External Factors that Affect the Four Functions of Management in an Organization.
Kai, S. B. & Chen, O. B & Chuan, C. S. (2013)."Determinants of Willingness to Pay of Organic Products". Middle-East Journal of Scientific Research, 14 (9).
Marinov, M., Cox, T., Avlonitis, G. and Konremenos, T. (1993), "Marketing in Bulgaria", European Journal of Marketing, Vol. 27 Nos 11/12, pp. 35-46.
Morgan, R., Strong, C. (2009). Business Performance and Dimensions of Strategic Orientation. Journal of Business Research, Vol. 56, 163-176.
Narver,John C; Slater,Stanley F.1990. “The Effects of a Market Orientation on Business Profitability”, Journal of Marketing, 54, 20-35.
O'Cass, A. & Ngo, L. V. (2007). Balancing external adaptation and internal effectiveness: Achieving better brand performance. Journal of Business Research, 60, 11–20.
Ogbonna,B.U& Ogwo,O.E. (2013). Market Orientation and corporate performance of insurance firms in Nigeria.international Journal of Marketing studies,vol.5,N.3.
Rus, C.L; Ranas, G & Baban, A. (2012), "An analysis of environmental changes, resources and performance: an internal police organization perspective", Procedia- social and Behavioral, vol. 33, pp. 727-731.
Sahin, A., Zahir, C. (2011). The effect of brand experiences, trust and satisfaction on building brand loyalty. An empirical research on global brands. Procedia Social and Behavioral Sciences, 24: 1288-301.
Wu SI, Liu SY (2010). The performance measurement perspectives and causal relationship for ISOcertified companies A case of opto-electronic industry. International Journal of Quality & Reliablity Management 27 (1): 27-47.
Yauch, Ch. (2010), "Measuring agility as a performance autcome", Journal of ManufacturingTechnology Management, vol. 22, NO.3, pp.384-404