بازرگان، عباس (1387). روشهای تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری، تهران: نشر دیدار،
چگین، میثم،(1387). مرجعیت علمی ونقش پژوهش در تولید و توسعه علمی، مجموعه مقالات به سوی مرجعیت علمی، تهران: مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق.
حر عاملی، محمد حسین (1367). مستدرک الوسائل ،تهران انتشارات دارالکتب اسلامیه، ، ج ۱۷، بص ۱۱٫
حیدر، اسد (1391).الامام الصادق و المذاهب الاربعة،ترجمه حسن یوسفی اشکوری، تهران :مرکز الطباعات و النشر ، ج ۱، ص ۶۹٫.
خمینی، روح الله (1387). توضیح المسائل،تهران انتشارات هاتف ،ج۱
خندان، علی اصغر (1379). منطقی کاربردی، تهران: سمت، قم، سمت و مؤسسه فرهنگی طاها
دانایی فرد،حسن. الوانی،سید مهدی و آذر، عادل(1386). روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت:رویکرد جامع ، تهران:انتشارات اشراقی.
رودی،کمیل (1387). "مرجعیت علمی و رسالت دانشگاه امام صادق (ع)": پایاننامه منتشر نشده کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع).
صحیفه نور(1388).مجموعه رهنمودهای امام خمینی ،تهران :انتشارات نوید شاهد، ج ۲۱، ص ۹۸٫
طباطبایی،علامه محمد حسین (1387).تفسیر المیزان،ترجمه محمد با قر موسوی همدانی،قم :دفتر انتشارات اسلامی
فیرحی،داود (1389). معماری حاکمیت و دولت شایسته، مجموعه مقالات همایش ملی از سلسله هماشهای تخصصی چشمانداز (حاکمیت و دولت شایسته در ایران 1404)، تهران: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری، پایین 1389، ص254-227.
قدسی، مهدیه(1387). مرجعیت علمی و نقش پژوهش در تولید توسعه علمی، مجموعه مقالات به سوی مرجعیت علمی،تهران: مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق.
قرآن : آیه 7 سوره آل عمران و آیه9 سوره زمر و آیه 7 سوره انبیاء
مکارم شیرازی ،ناصر (1366).تفسیر نمونه، قم :انتشارات دارالکتب اسلامیه
نوری ،میرزا حسین(1408).وسائل الشیعة،بیروت :آل البیت، ج ۲۷،ص ۴ و ۷٫
هچ، ماری جو، (1388). تئوری سازمان: مدرن، نمادین و تفسیری پست مدرن، ترجمه حسن داناییفرد، تهران: انتشارات افکار.
هومن، حیدر علی (1385). راهنمای عملی پژوهش کیفی، تهران: انتشارات سمت.
Berne, E. (1964) Games People Play, Harmondsworth: Penguin.
Clutterbuck, D. and Crainer, S. (1990) Masters, London: Macmillan.
Huczynski,Andrzej A(1996)management gurus(what makes them and how to become one),International Thomson Business Press Berkshire House,168-173 High holborn London uk
J. L. and Newstrom, J. W. (1990) The Manager's Bookshelf, 2nd edn, New York: Harper & Row.Deliver What It Promises? 'Journal of Management Development, vol. 4, no. 1,pp. 3-11.
K. Charmaz, A. Bryant. (2010).
Grounded Theory.
International Encyclopedia of Education, Pages: 406-412.
Lakoff G., Johnson M. (2003).
Metaphors We Live By. Chicago: University of Chicago Press.
ISBN 0226468011.
Lorenz, C. (1986c) 'The Grand Old Man of Provocative', Financial Times, 1 September.
Maloni, MJ & Benton, WC 2000, 'Power influences in the supply chain', Journal of Business Logistics, vol. 21, no. 1, pp. 49-73.
Molm, LD 1988, 'The Structure and Use of Power: A Comparison of Reward and Punishment Power', Social Psychology Quarterly, vol. 51, no. 2, pp. 108-122.
Newstrom, J. W. (1985), 'management Development: Does It Price,
Petroni, A & Panciroli, B )2002(. 'Innovation as a Determinant of supplier’s role and performances: an emperical study in the food machinery industry', European Journal of Purchasing & Supply Management, vol. 8, no. 3, pp. 135-149 Su, C-J
Vaivio J. (2008).Qualitative management accounting research: rationale, pitfalls and potential. Qualitative Research in Accounting and Management; 5(1):64–86.
Van de Ven, AH & Huber, GP 1990, 'Longitudinal field research methods for studying processes of organizational change', Organization Science, vol. 1, no. 3, pp. 213-219.
Wilson, DT 1995, 'An integrated model of buyer-seller relationships', Journal of the Academy of Marketing Science, vol. 23, no. 4, pp. 335-345.