ا

  • ابراهیمی، عهدیه بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]

  • احدی، حسن تأثیر سبک‌های فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]

  • احمدی، روشن بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]

  • احمدی، هادی بررسی رابطه جهت‌گیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]

  • اخوان تفتی، مهناز نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]

  • اسبقی، مریم اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]

  • اسدزاده، حسن بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش‌ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]

  • اسدی نژاد، رضا بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]

  • اسکندری، فرزاد تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]

  • افروز، غلامعلی بررسی ویژگی‌های زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]

  • اندیشمند، ویدا بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]

  • اوبسی، نرجس خاتون تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازنده‌گرایانه بر میزان پیشرفت‌ تحصیلی دانش‌ آموزان در درس زیست‌ شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]

  • اوضاعی، افسانه عوامل مؤثر بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]

ب

  • بزرگ نژاد، عبدالرضا مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خط‌مشی‌های آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامه‌های سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]

  • بلاغت، رضا بررسی رابطه جهت‌گیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]

  • بلیاد، محمدرضا تأثیر سبک‌های فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]

  • بینش، مرتضی رابطه‌ی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]

ت

  • تابان، محمد روابط ساختاری نقش گروه‌های آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]

  • تقی زاده، عباس طراحی الگویی برای آموزش‌های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]

ج

  • جعفری، سکینه روابط ساختاری نقش گروه‌های آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]

  • جعفری، صدیقه نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]

  • جعفری، عیسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر خودپنداره‏ی دانش‏آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]

  • جناآبادی، حسین الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]

ح

  • حاتمی، جواد طراحی الگویی برای آموزش‌های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]

  • حاتمی، جواد چالش‌ آموزش علوم انسانی در دانشگاه‌های ایران: یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 234-273]

  • حبیبی، یعقوب مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]

  • حکیم زاده، رضوان بررسی نقش واسطه‌گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک‌های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]

خ

  • خاتمی، احمد تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخص‌های جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]

  • خاتمی، ملوک نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]

  • خاشعی، وحید بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکت‏های تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]

  • خلعتبری، جواد رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطع‌مختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]

  • خوش ضمیر، شیرین رابطه‌ی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]

د

  • داداشی، محمد علی بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکت‏های تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]

  • درتاج، فریبا تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]

  • درتاج، فریبا بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]

  • درتاج، فریبرز بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]

  • درتاج، فریبرز رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]

  • درتاج، فریبرز بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش‌ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]

  • دریتی، ولی محمد روابط ساختاری نقش گروه‌های آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]

  • دلاور، علی بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]

  • دلاور، علی تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]

  • دلاور، علی تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]

  • دلاور، علی بررسی مؤلفه‌ های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب‌ های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]

  • دلاوری، مهدی اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌ آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکت‏های تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]

  • دهقانزاده، حسین تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]

  • رستم اوغلی، زهرا نقش تعلل ورزی، خود تنظیم‌گری و باورهای فرا شناختی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]

  • رشید حاجی خواجه لو، صالح ارزیابی معیارهای موثر بر شایسته‌یابی و شایسته‌ گزینی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]

  • رضاپورمیرصالح، یاسر اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌ آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]

  • رقیبی، مهوش بررسی ویژگی‌های زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی طراحی‌ شده بر اساس نظریه‌ی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]

  • زمانی، اصغر تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]

  • زمانی فر، مریم بررسی تطبیقی نظام‌های ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش‌های کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]

س

  • سعدی پور، اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی طراحی‌ شده بر اساس نظریه‌ی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]

  • سلیمانی، اسماعیا مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]

  • سلیمانی، مجید اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌ آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]

ش

  • شجاعی، مهرنوش رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]

  • شرفی، وحید روابط ساختاری نقش گروه‌های آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]

  • شریف زاده، فاتح مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خط‌مشی‌های آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامه‌های سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]

  • شریفی درامدی، پرویز تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی طراحی‌ شده بر اساس نظریه‌ی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]

  • شمیلی، فرنوش مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشته‌ها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]

  • شیخ الاسلامی، علی تأثیر آموزش مهارت‏های تفکر انتقادی بر خود نظم ‏دهی دانش‌ آموزان پایۀ اوّل دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 149-162]

  • شیخ الاسلامی، علی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر خودپنداره‏ی دانش‏آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]

ص

  • صادقی مندی، فاطمه بررسی تطبیقی نظام‌های ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش‌های کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]

  • صرامی، غلامرضا نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]

  • صفری، ثنا بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعه‌ی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]

  • صفری کربلایی، فاطمه بررسی ویژگی‌های زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]

  • صنایعی، علی عوامل مؤثر بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]

ط

  • طالبی، هوشنگ اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]

  • طهماسبی، امیر محمد بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعه‌ی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]

  • عارفی، محبوبه ارزیابی معیارهای موثر بر شایسته‌یابی و شایسته‌ گزینی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]

  • عبادیان، علی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر خودپنداره‏ی دانش‏آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]

  • عزیزی نژاد، بهاره الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]

  • عسکری، سعید بررسی مؤلفه‌ های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب‌ های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]

  • علمشاهی، احمد مدل راهبردی ارزیابی دانشگاه‌های باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]

  • علی آبادی، خدیجه تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]

  • علی ابادی، خدیجه تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید بررسی مقایسه‌ای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]

ف

  • فرج اللهی، مهران تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]

  • فرخی، نورعلی نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 73-84]

  • فردانش، هاشم طراحی الگویی برای آموزش‌های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]

  • فروغی، احمد علی اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]

  • فکری، رکسانا مدل راهبردی ارزیابی دانشگاه‌های باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]

  • فیاض، ایراندخت بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبک‌های مقابله‏ای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]

  • فیض آبادی، نرگس تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازنده‌گرایانه بر میزان پیشرفت‌ تحصیلی دانش‌ آموزان در درس زیست‌ شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]

ق

  • قائمی، فاطمه رابطه‌ی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]

  • قاسمی، مجید بررسی نقش واسطه‌گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک‌های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]

  • قهرمانی، محمد ارزیابی معیارهای موثر بر شایسته‌یابی و شایسته‌ گزینی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]

ک

  • کاتب، فاطمه مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشته‌ها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]

  • کریمی اصفهانی، فاطمه رابطه‌ی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]

  • کلانتر هرمزی، اتوسا پیش‌بینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آن‌ها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]

گ

  • گلزاری مقدم، نجمه بررسی رابطه جهت‌گیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]

م

  • محسنی هنجنی، فریده تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخص‌های جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]

  • محمد عینی، زهره بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبک‌های مقابله‏ای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]

  • محمدی، رضا ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفه ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 61-99]

  • محمدی، رضا بررسی تطبیقی نظام‌های ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش‌های کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]

  • محمدیان، محمود بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکت‏های تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]

  • مقدم زاده، علی بررسی نقش واسطه‌گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک‌های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]

  • ملکی، حمید بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 190-209]

  • منشئی، غلامرضا اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]

  • موسی زاده، توکل نقش تعلل ورزی، خود تنظیم‌گری و باورهای فرا شناختی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]

  • مینایی، بهروز تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]

ن

  • نجاتی، وحید نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]

  • نرگسیان، جواد بررسی مقایسه‌ای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]

  • نریمانی، محمد نقش تعلل ورزی، خود تنظیم‌گری و باورهای فرا شناختی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]

  • نصیرزاده، سعید بررسی مقایسه‌ای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]

  • نوروزی، امید طراحی الگویی برای آموزش‌های مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]

  • نوروزی، داریوش بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]

  • نیلی، محمدرضا تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]

  • نیلی احمد ابادی، محمدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی طراحی‌ شده بر اساس نظریه‌ی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]

  • نیلی پور طباطبایی، سید اکبر عوامل مؤثر بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]

و

  • وجدانی همت، مهدی پیش‌بینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آن‌ها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]

  • ولایتی، الھھ تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی طراحی‌ شده بر اساس نظریه‌ی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا ارزیابی معیارهای موثر بر شایسته‌یابی و شایسته‌ گزینی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]

  • یاوری، هانیه بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش‌ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]