آ
-
آجیل چی، بیتا
مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمالگرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
الگوی ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری بهزیستی روانشناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]
-
اصفا، آرزو
الگوی ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری بهزیستی روانشناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]
-
اعتمادالاسلامی، مرضیه سادات
بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاسهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]
-
افجهای، سید علی اکبر
طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]
-
افجه ای، سید علی اکبر
تدوین مؤلفههای ویژگیهای رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگیهای موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]
-
اکرادی، احسان
طراحی الگوی یکپارچهسازی برنامهریزی جانشینپروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاههای دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]
-
امیر ارجمندی، سیده نازنین
عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفههای فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]
-
امیری، مقصود
شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]
-
امین بیدختی، علی اکبر
اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجانهای مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]
ب
-
باغی، زهرا
مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]
-
بربری، محمدجواد
بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]
-
برجعلی، احمد
مقایسۀ رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخهای وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]
-
برشان، ادیبه
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزشهای ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]
-
بشلیده، کیومرث
پیشبینی رفتارهای تخریبی فرزندان از طریق بافت و کارکرد خانواده با میانجیگری نظمجویی شناختی هیجان و نظریه ذهن [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 261-279]
-
بهرامی، هادی
رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]
-
بهروزی، ناصر
پیشبینی رفتارهای تخریبی فرزندان از طریق بافت و کارکرد خانواده با میانجیگری نظمجویی شناختی هیجان و نظریه ذهن [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 261-279]
پ
-
پروازی شندی، محسن
مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمالگرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]
-
پناهی، غلامحسن
تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]
ت
-
توکل، محمد
بررسی پتانسیلهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دانشآموزان و فرایند ادغام آن در مدارس: مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه شهر تهران [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 11-36]
ج
-
جعفری، مژگان
روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانشآموزان پایۀ هشتم بر پیشبینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]
-
جلیلی شیشیوان، علی
نقش واسطهای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]
ح
-
حاتمی، جواد
ردهبندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]
-
حاجیانی، ابراهیم
رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]
-
حامدی، بهارک
اثربخشی آموزش راهبردهای دقیقخوانی بر درک مطلب، و اضطرابامتحان دانشآموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]
-
حسینی، سیدباقر
اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]
-
حیدری، محمود
مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]
خ
-
خاشعی، وحید
طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
تدوین مؤلفههای ویژگیهای رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگیهای موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]
-
خان عزیزی، محمد
رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیتهای یادگیری فردی و سازمانی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 111-130]
-
خلیفه سلطانی، حشمت
رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]
-
خوش روش، وحید
رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]
-
خوشنام، مژگان
تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]
د
-
درتاج، فریبرز
نقش واسطهای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرمافزار چندرسانهای ساخت نقشة ذهنی بر مهارتهای شناختیِ درسِ علوم در دانشآموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]
-
دره کردی، علی
پیشبینی رفتارهای تخریبی فرزندان از طریق بافت و کارکرد خانواده با میانجیگری نظمجویی شناختی هیجان و نظریه ذهن [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 261-279]
-
دلاور، علی
مقایسۀ رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخهای وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]
-
دلشاد تهرانی، مصطفی
تدوین مؤلفههای ویژگیهای رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگیهای موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]
-
دهقانان، حامد
طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]
-
دولتی، حسن
تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 135-153]
ذ
-
ذوالفقارنسب، سلیمان
ردهبندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]
ر
-
راغفر، حسین
بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]
-
رحیمیان، حمید
طراحی الگوی یکپارچهسازی برنامهریزی جانشینپروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاههای دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجانهای مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]
-
رضاخانی، سیمین دخت
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برافزایش عزت نفس و کاهش تعارضات والد_فرزند [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 131-150]
-
رضایی، علی محمد
اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجانهای مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]
-
رود ساز، حبیب ا...
شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]
ز
-
زارع، حسین
برازش الگوی سالمزیستی خود تجزیهناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]
-
زارعی، محمد امین
تدوین مؤلفههای ویژگیهای رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگیهای موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 175-205]
س
-
سعدیپور، اسماعیل
نقش واسطهای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین مدل خود سامانهی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]
-
سیف، علی اکبر
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرمافزار چندرسانهای ساخت نقشة ذهنی بر مهارتهای شناختیِ درسِ علوم در دانشآموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]
-
سیف، علی اکبر
اثربخشی آموزش راهبردهای دقیقخوانی بر درک مطلب، و اضطرابامتحان دانشآموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]
ش
-
شکری، امید
مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]
-
شمیلی، فرنوش
تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]
-
شیروانی، عاطفه
ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران با مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادههای بازهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 195-217]
ص
-
صادقی، علیرضا
تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفههای پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]
-
صالح صدق پور، بهرام
اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]
-
صالحی نژاد، نسرین
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرمافزار چندرسانهای ساخت نقشة ذهنی بر مهارتهای شناختیِ درسِ علوم در دانشآموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]
-
صحرایی، رضامراد
بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاسهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]
-
صفایی موحد، سعید
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزشهای ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]
-
صیادپور، زهره
تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 97-112]
-
صیادپور، مرجان
تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 97-112]
ض
-
ضرغامی، سعید
تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیتهای یادگیری فردی و سازمانی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 111-130]
ع
-
عباس پور، عباس
طراحی الگوی یکپارچهسازی برنامهریزی جانشینپروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاههای دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]
-
عبداللهی، محمدحسین
تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]
-
عظمتی، سعید
اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]
-
علی اکبری، مهناز
برازش الگوی سالمزیستی خود تجزیهناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]
-
علیپور، احمد
برازش الگوی سالمزیستی خود تجزیهناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]
غ
-
غفاری، سعید
ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران با مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادههای بازهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 195-217]
-
غفاری، غلامرضا
بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]
-
غیاثی ندوشن، سعید
طراحی الگوی یکپارچهسازی برنامهریزی جانشینپروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاههای دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]
-
فرخی، نورعلی
نقش واسطهای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]
-
فرخی، نورعلی
مقایسۀ رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخهای وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرمافزار چندرسانهای ساخت نقشة ذهنی بر مهارتهای شناختیِ درسِ علوم در دانشآموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]
-
فرزاد، ولی اله
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزشهای ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]
ق
-
قائدی، یحیی
تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]
-
قائممقامی تبریزی، احمد
شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]
-
قائمی، فاطمه
رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با تابآوری در مدیران هلال احمر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 93-110]
-
قاضی اردکانی، راحله
تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفههای پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]
-
قهری صارمی، زهرا
هسته ارزشیابیهای خود و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای سبکهای مقابلهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-101]
-
قیومی، عباسعلی
عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفههای فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]
ک
-
کاتب، فاطمه
تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]
-
کریمی، عبدالعظیم
روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانشآموزان پایۀ هشتم بر پیشبینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]
-
کلانتری، عبدالحسین
بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]
-
کمالیان، امین رضا
شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]
-
کوثری، مسعود
تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]
-
کیامنش، علیرضا
روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانشآموزان پایۀ هشتم بر پیشبینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]
-
کیامنش، علیرضا
رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]
-
کیامنش، علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزشهای ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]
-
کیامنش، علیرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای دقیقخوانی بر درک مطلب، و اضطرابامتحان دانشآموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]
ل
-
لاریجانی، مهسا
بررسی پتانسیلهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دانشآموزان و فرایند ادغام آن در مدارس: مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه شهر تهران [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 11-36]
م
-
محمدخانی، سمانه
عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفههای فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]
-
محمد داودی، امیر حسین
عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفههای فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]
-
محمدی، رضا
ردهبندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]
-
محمودی، کاووس
رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با تابآوری در مدیران هلال احمر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 93-110]
-
محمودیان، حسن
مقایسۀ رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخهای وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]
-
مرادی، علیرضا
درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]
-
مرادی پور، حجت اله
رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]
-
مطلبی، ابوطالب
تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 135-153]
-
مظاهری، اکرم
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برافزایش عزت نفس و کاهش تعارضات والد_فرزند [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 131-150]
-
مظفر، فرهنگ
اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]
-
مقدم زاده، علی
شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزشهای ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]
-
مکتبی، غلامحسین
پیشبینی رفتارهای تخریبی فرزندان از طریق بافت و کارکرد خانواده با میانجیگری نظمجویی شناختی هیجان و نظریه ذهن [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 261-279]
-
مُلایی، زهره
تدوین مدل خود سامانهی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]
-
ملکی، حسن
تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفههای پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]
-
مهری، صابر
مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمالگرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]
-
میرزاخانی، پرویز
اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجانهای مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]
-
میری، میرنادر
عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبههای برتر کنکور : نظریه زمینهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]
ن
-
نجفی، محمود
اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجانهای مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]
-
نریمانی، محمد
عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبههای برتر کنکور : نظریه زمینهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]
-
نعمت طاوسی، محترم
هسته ارزشیابیهای خود و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای سبکهای مقابلهای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-101]
و
-
وکیلی فرد، امیررضا
تدوین مدل خود سامانهی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]
ه
-
هاشمی، سید طه
برازش الگوی سالمزیستی خود تجزیهناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]
-
هاشمی، سید محمود
طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]
-
هاشمیان، کیانوش
الگوی ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری بهزیستی روانشناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]