آ

  • آزمون اشکال پیچیده آندره ری تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]

  • آموزش الکترونیکی شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزش‌های مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]

  • آموزش راهبردهای دقیق‎خوانی اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق‎خوانی بر درک مطلب، و اضطراب‎امتحان دانش‎آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]

  • آموزش زبان انگلیسی عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفه‌های فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]

  • آموزش عالی بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]

  • آموزش عمومی بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]

  • آموزشگاه زبان خارجی عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفه‌های فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]

  • آموزش ویژه طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 175-205]

ا

  • ابزارهای سیاست‌گذاری علم و فناوری رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]

  • ابعاد و مؤلفه‌های ارتقاء فرهنگی عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفه‌های فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]

  • ادراک از تأکیدات هدفی والدین مدل‌یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]

  • ادراک دانشجویان تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]

  • ارزشیابی رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

  • ارزیابی‌های شناختی مدل‌یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]

  • اصلاح ساختاری آموزشی بررسی پتانسیل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دانش‌آموزان و فرایند ادغام آن در مدارس: مطالعه موردی دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 11-36]

  • اصول طراحی اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]

  • اضطراب تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 97-112]

  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق‎خوانی بر درک مطلب، و اضطراب‎امتحان دانش‎آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]

  • الزامات اقتصاد مقاومتی تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 135-153]

  • الگوی آموزش‌های مجازی دانشگاهی در ایران شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزش‌های مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]

  • الگوی پارادایمی عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور : نظریه زمینه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]

  • الگوی پارادایمی دانشگاه مجازی شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزش‌های مجازی دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 121-144]

  • الگوی خود تجزیه‌ناپذیر برازش الگوی سالم‌زیستی خود تجزیه‌ناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]

  • الگوی یکپارچه‌سازی طراحی الگوی یکپارچه‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاه‌های دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]

  • امید تحصیلی نقش واسطه‌‌ای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]

  • انتظار از دانشگاه تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]

  • انتقال یادگیری شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزش‌های ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]

  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 97-112]

  • انگیزش تحصیلی رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]

  • اهداف آموزشی رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

  • اهمال‌کاری الگوی ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]

  • ایران باستان درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • ایران دوره اسلامی درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

ب

  • بازخورد بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاس‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]

  • برنامه‌ریزی جانشین‌پروری طراحی الگوی یکپارچه‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاه‌های دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]

  • برنامه‌ریزی مسیر پیشرفت شغلی طراحی الگوی یکپارچه‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاه‌های دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]

  • بهزیستی الگوی ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]

پ

  • پاسخ‌های وانمود مقایسۀ رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخ‏های وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]

  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]

  • پژوهش محوری تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفه‌های پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]

  • پیامدهای اقتصاد مقاومتی تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 135-153]

  • پیچیدگی شناختی رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

ت

  • تاب‌آوری رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با تاب‌آوری در مدیران هلال احمر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 93-110]

  • تاریخ اجتماعی درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • تاریخ ایران درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • تاریخ‌نگاری درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • تجربه‌ی یادگیری تدوین مدل خود سامانه‌ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]

  • تحصیلی سرمایه‌ی روان‌شناختی الگوی ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 25-46]

  • تحلیل پوششی داده های بازه ای ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران با مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌های بازه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 195-217]

  • تحلیل محتوا رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]

  • تحلیل محتوا تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفه‌های پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]

  • تحلیل محتوای کیفی تدوین مؤلفه‌های ویژگی‌های رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگی‌های موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]

  • تصویر دانشگاه طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]

  • تصویر سازمانی طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]

  • تعارضات والد – فرزند اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برافزایش عزت نفس و کاهش تعارضات والد_فرزند  [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 131-150]

  • تعاملات اجتماعی اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]

  • تقاضای آموزش درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • تکنولوژی آموزشی طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 175-205]

  • تنظیم شناختی هیجان رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با تاب‌آوری در مدیران هلال احمر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 93-110]

  • توده مردم درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • توسعه بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]

  • تیمز روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانش‎آموزان پایۀ هشتم بر پیش‏بینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]

ج

  • جهت‌گیری هدفی مدل‌یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]

ح

  • حافظه بصری تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]

  • حرمت خود مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمال‌گرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]

  • حل مسئله رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

خ

  • خطا بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاس‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]

  • خود الزامی تدوین مدل خود سامانه‌ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]

  • خودپندارۀ علوم روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانش‎آموزان پایۀ هشتم بر پیش‏بینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]

  • خودکارآمدی تدوین مدل خود سامانه‌ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]

  • خودکارآمدی تحصیلی مدل‌یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]

د

  • دانشجویان غیر ورزشکار مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمال‌گرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]

  • دانشجویان ورزشکار مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمال‌گرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]

  • دانشگاه فرهنگیان تدوین مؤلفه‌های ویژگی‌های رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگی‌های موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]

  • درک مطلب اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق‎خوانی بر درک مطلب، و اضطراب‎امتحان دانش‎آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 155-173]

  • دستاورد و پرما اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

  • دوره تحصیلی ابتدایی تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفه‌های پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]

  • دوره‌های آموزشی ضمن خدمت شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزش‌های ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]

  • دورۀ کارشناسی ارشد طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 175-205]

ر

  • راهبرد رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیت‌های یادگیری فردی و سازمانی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 111-130]

  • رتبه‌های برتر کنکور عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور : نظریه زمینه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]

  • رده‌بندی بلوم رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

  • رشد درون‌زا بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]

  • رعیت درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • رفتار انگیخته‌ی یادگیری تدوین مدل خود سامانه‌ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]

  • رفتار تخریبی. نظم‌جویی شناختی هیجان. نظریه ذهن پیش‌بینی رفتارهای تخریبی فرزندان از طریق بافت و کارکرد خانواده با میانجی‌گری نظم‌جویی شناختی هیجان و نظریه ذهن [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 261-279]

  • رهبری استراتژیک تدوین مؤلفه‌های ویژگی‌های رهبری استراتژیک و بررسی تطابق آن با ویژگی‌های موردنیاز مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 137-170]

  • روابط اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

  • روند روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانش‎آموزان پایۀ هشتم بر پیش‏بینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]

ز

  • زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم تدوین مدل خود سامانه‌ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به‌عنوان زبان دوم [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 37-58]

  • زنان درآمدی بر جامعه شناسی تاریخی تقاضای اجتماعی آموزش در ایران [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 145-180]

  • زنان رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]

ژ

  • ژرفای دانش وب رده‌بندی شناختی سؤالات بر اساس الگوی توان- پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 47-74]

س

  • ساختاری ـ تفسیری طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 231-260]

  • سازمان ادراکی تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]

  • سالم زیستی برازش الگوی سالم‌زیستی خود تجزیه‌ناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]

  • سبک زندگی اسلامی برازش الگوی سالم‌زیستی خود تجزیه‌ناپذیر در دانشجویان ایرانی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 61-88]

  • سبک‌های مقابله‌ای هسته ارزشیابی‌های خود و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‎ای سبک‌های مقابله‎ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-101]

  • سرزندگی خلاق اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]

  • سرمایه‌ اجتماعی نقش واسطه‌‌ای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]

  • سرمایه انسانی بررسی تطبیقی تأثیر توسعه آموزشی بر توسعه ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-136]

ش

  • شکوفایی اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

ط

  • طراحی برنامه درسی طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 175-205]

ظ

  • ظرفیت‌های یادگیری رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیت‌های یادگیری فردی و سازمانی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 111-130]

ع

  • عزت‌نفس نقش واسطه‌‌ای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]

  • عزت نفس اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برافزایش عزت نفس و کاهش تعارضات والد_فرزند  [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 131-150]

  • علم و فناوری رهیافتی به پیامدهای سیاست گذاری علم و فناوری در ایران بر اساس تحلیل اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 151-178]

  • علوم اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرم‌افزار چندرسانه‌ای ساخت نقشة ذهنی بر مهارت‌های شناختیِ درسِ علوم در دانش‌آموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]

  • عوامل عوامل مؤثر بر ارتقاء مؤلفه‌های فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 207-219]

ف

  • فارسی آموزان خارجی بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاس‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]

  • فرایند ادغام بررسی پتانسیل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دانش‌آموزان و فرایند ادغام آن در مدارس: مطالعه موردی دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 11-36]

  • فرسودگی تحصیلی هسته ارزشیابی‌های خود و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‎ای سبک‌های مقابله‎ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-101]

  • فضاهای عمومی اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی مبتنی بر سرزندگی خلاق و تعامل اجتماعی از نگاه متخصصان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 179-200]

  • فلسفة یادگیری تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]

  • فلسفة یادگیری وینچ‌ تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی پتانسیل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دانش‌آموزان و فرایند ادغام آن در مدارس: مطالعه موردی دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 11-36]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران با مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌های بازه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 195-217]

  • کارکنان صنایع مس کرمان شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزش‌های ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 113-134]

  • کتب مطالعات اجتماعی تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مؤلفه‌های پژوهش محوری [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 7-23]

  • کلید واژه: ارزیابی عملکرد مدارس غیر دولتی ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی شهر تهران با مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌های بازه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 195-217]

  • کمال‌گرایی مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمال‌گرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]

م

  • مجذوبیت اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

  • مدیران هلال احمر رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با تاب‌آوری در مدیران هلال احمر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 93-110]

  • مدیریت دانش رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیت‌های یادگیری فردی و سازمانی [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 111-130]

  • مطلوبیت اجتماعی مقایسۀ رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخ‏های وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]

  • معادلات ساختاری روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانش‎آموزان پایۀ هشتم بر پیش‏بینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]

  • معنا اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

  • معنای دانشگاه تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 171-193]

  • منبع کنترل مقایسه حرمت خود، منبع کنترل و کمال‌گرایی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 219-241]

  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برافزایش عزت نفس و کاهش تعارضات والد_فرزند  [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 131-150]

  • مهارت‌های شناختی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرم‌افزار چندرسانه‌ای ساخت نقشة ذهنی بر مهارت‌های شناختیِ درسِ علوم در دانش‌آموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]

  • موفقیت تحصیلی عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور : نظریه زمینه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]

ن

  • نابرابری جنسیتی رابطه مولفه های نابرابری جنسیتی با انگیزش تحصیلی زنان [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 39-57]

  • نرم‌افزار چندرسانه‌ای اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرم‌افزار چندرسانه‌ای ساخت نقشة ذهنی بر مهارت‌های شناختیِ درسِ علوم در دانش‌آموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]

  • نظام آموزش عالی تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 135-153]

  • نظریه زمینه‌ای عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور : نظریه زمینه‌ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 59-79]

  • نظریه‌های زبان دوم‌آموزی بازخورد تصحیحی؛ چرایی و چگونگی ارائه آن در کلاس‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 201-228]

  • نظریۀ داده بنیاد طراحی الگوی یکپارچه‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاه‌های دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 75-95]

  • نقشه ذهنی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر نرم‌افزار چندرسانه‌ای ساخت نقشة ذهنی بر مهارت‌های شناختیِ درسِ علوم در دانش‌آموزان دختر پایة هشتم [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 7-37]

  • نگرش وعلاقه نسبت به علوم روند تغییرات و نقش عوامل نگرش، علاقه و خودپندارۀ علوم دانش‎آموزان پایۀ هشتم بر پیش‏بینی عملکرد علوم بر مبنای مطالعات تیمز [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 89-120]

و

  • ورزشکاران نخبه نقش واسطه‌‌ای عزت نفس در رابطة بین سرمایة اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبة ورزشی [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 7-40]

  • ویژگی‌های شخصیتی مقایسۀ رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و مطلوبیت اجتماعی در دانشجویان با پاسخ‏های وانمود و صادقانه [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 229-242]

ه

  • هسته ارزشیابی‌های خود هسته ارزشیابی‌های خود و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‎ای سبک‌های مقابله‎ای [دوره 11، شماره 38، 1396، صفحه 81-101]

  • هنرهای تجسمی تأثیر آموزش هنر بر حافظة بصری افراد [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 41-60]

  • هیجان مثبت اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان‌های مثبت، روابط، احساس معنی، پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 209-230]

  • هیجان‌های پیشرفت مدل‌یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر [دوره 11، شماره 37، 1396، صفحه 59-92]

ی

  • یادگیری تبیین فلسفة یادگیری با تأکید بر نظریة یادگیری وینچ [دوره 11، شماره 36، 1396، صفحه 181-208]

  • یادگیری مشارکتی تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 39، 1396، صفحه 97-112]